diumenge, 7 de febrer del 2016

Juguesca amb la L·L

Quina és la frase amb més paraules amb l·l que pots escriure? Guanya un positiu de Taller de Llengua! 
La intel·ligent goril·la Priscil·la al·lucina descol·locada per l'al·lèrgia a la pol·lució.
Vaig pintar un goril·la amb unes aquarel·les de col·lecció per entregar al col·legi, però l'il·lús del meu germà em va fer vacil·lar i no vaig poder acabar la il·lustració amb tranquil·litat. 
Em fa molta il·lusió col·laborar en la maquiavèl·lica Micael·la, que és col·lega del meu col·legi i que vivia a Brussel·les, per a escriure una novel·la bèl·lica i amb moltes caravel·les en la que les il·lustracions les farem amb aquarel·les. (Adrián Escribano)
El col·legi ens ha convidat a tots al zoo a veure uns goril·les, però com un nen tenia al·lèrgia no ha pogut veure aquell il·lús, intel·ligent del goril·la que ens vacil·lava contínuament. Maria Gómez
La intel·ligent violoncel·lista Camil·la, que vivia a la mil·lenària ciutat de Brussel·les, escrivia una novel·la amb una excel·lent cal·ligrafia, i la seva germana Marcel·la la  il·lustrava amb una al·lucinant aquarel·la  i esperant amb il·lusió que comencés la  passarel·la per desfilar amb el seu vestit de franel·la. Berta Pallejà
Vaig al.lucinar quan van il.luminar la bibloteca del col.legi perquè hi havia molts llibres i em vaig fixar en un que es deia "El goril.la trist" amb il.lustracions de la Galera. Òscar Martínez
Avui al col·legi he hagut de fer una recol·lecció de paraules pel repel·lent professor goril·la, pàl·lid i il·lús, amb cap pel en el cuir capil·lar, al qual tinc de tractar com un al·lucinant col·lega amb intel·lecte, en lloc d'anar a veure la pel·lícula de Star Wars i veure com la rebel·lió i el comandament estel·lar cancel·len els malvats plans de l'imperi (Gonzalo Fernández)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada